Ticketbis er nå Stubhub

Ticketbis ble dannet i 2009 med det formål å tilby innovative løsninger og bidra til å kunne kjøpe og selge billetter på nettet. I årene som fulgte, har det spanske selskapet utvidet seg til mer enn 40 land i Europa, Asia, Amerika og Oceania. I 2016, ble Ticketbis en del av StubHub med felles ambisjoner om å bli den største online-plattform i verden for kjøp og salg av billetter.

Mer enn 300 000
billetter solgt

Mer enn 90 000 arrangementer

Hva gjør vi?

StubHub bringer sammen folk som ønsker å selge sine billetter til arrangementer rundt om i verden med fans som ønsker å kjøpe dem.

En sikker og transparent plattform

Vi garanterer sikkerheten til transaksjonen og kundetilfredshet for både kjøpere og selgere.


StubHubs Løfte.

Fans over hele verden har tillit til StubHub, hvor du kan kjøpe og selge billetter trygt og enkelt.

"Hver bestilling er 100% garantert, med kundeservice hele veien til plassen din.
Vi står bak hver bestilling, slik at du kan kjøpe og selge billetter med 100% sikkerhet."

Hvordan beskytter vi kjøperen?

Selgeren vil ikke motta betaling for billetten før kjøperen har deltatt på arrangementet.

På denne måten kan vi sikre at billetten er ekte og tilsvarer plasseringen som kjøperen har valgt. I tillegg oppgir alle våre selgere sine kredittkortopplysninger for å garantere en rask og sikker transaksjon.






Hvordan beskytter vi selgeren?

Selgeren er garantert automatisk betaling for billetten når arrangementet har funnet sted.

Om det oppstår problemer med kjøperens betalingsinformasjon, vil StubHub ta seg av problemet og spare selgeren for bryet.


Vi har kundeservice i hele verden

Vi har et nettverk av lokale kontorer og en kundeserviceavdeling som er skreddersydd for hvert marked. Denne måten kan vi alltid hjelpe kunden på sitt eget språk med nødvendig informasjon om kjøp, salg og arrangementer.


Garantert levering uten å forlate hjemmet.

Vi sørger for at alle billetter på våre nettsider komme frem i tide for arrangementet.

Når kjøpet er bekreftet, vil selgeren sende billettene til adressen som kjøperen har oppgitt.

I tilfelle kjøp i siste liten, vil billettene leveres til et forhåndsavtalt sted nær arrangementet for å unngå uventede problemer og for å sikre at billettene vil komme frem til kjøperen i tide.


Hvorfor er det forskjellige priser?

Selgerne legger ut sine billetter på vår hjemmeside og setter salgsprisen de anser som hensiktsmessig.

Ikke alle billettene koster det samme, fordi hver selger kan sette et annet beløp som ikke samsvarer med den opprinnelige billettprisen. På grunn av dette kan du finne billetter oppført over og under den opprinnelige billettprisen på StubHub.


Hvordan velger man den beste billetten?

Selgerne er ansvarlig for å oppgi billettdetaljer, spesielt den nøyaktige plasseringen.

Velg billetter med mest mulig informasjon, for eksempel blokk og rad. På denne måten vil du være i stand til å bruke kartet til å finne din foretrukne plassering.

For arrangementer utenfor byen din kan du be om at billettene leveres til overnattingsstedet ditt, for eksempel et hotell eller en leilighet.


Hvorfor kjøpe på StubHub?

Verdens største markedsplass for billetter

På StubHub vil du finne et bredt utvalg av billetter til arrangementer som er utsolgt på andre billettsalgsplattformer.

Et verdensomspennende fellesskap

Du kan kjøpe når det passer deg i din egen valuta og språk for arrangementer over hele verden.

Vi er alltid her for å hjelpe.

StubHub har et stort team i over 40 land, og er alltid tilgjengelig for å hjelpe deg med å løse eventuelle problemer som måtte oppstå.

Vi bruker informasjonskapsler til å forbedre våre web-tjenester. Hvis du fortsatt benytter nettsiden vår, anser vi at du samtykker til denne bruken. Lær mer om Retningslinjer for informasjonskapsler her.